За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Rihanna - Take A Bow (Maxi Single) (2008)

"Take A Bow" е първият сингъл от преиздаденото издание на последния албум на Rihanna, което носи заглавието "Good Girl Gone Bad: Reloaded". В него ще влезнат четири нови песни - "Take A Bow", "If I Never See Your Face Again" с Maroon 5, "Disturbia" и "Hatin' On The Club". Като втори диск ще бъде включено DVD с концерта й от Манчестър. Говорейки за първия сингъл "Take A Bow", около него определено има добри новини. Тази седмици той детронира "Bleeding Love" от върха на Billboard Hot 100 и се превърна в третия й номер едно сингъл. Успехът на песента отвъд океана се утвърди и със заставането и на първа позиция в официалната канадска класация. Аз лично съм малко разочарован, че песен като тази достигна до върха, а хит като "Don't Stop The Music" не успя. Просто за мен песента не е нищо особено... Но все тая, все пак се радвам за успеха на Rihanna, която работи толкова много за него. Ето ви и официалните ремикси към парчето:

2 коментара:

Анонимен каза...

Благодаря много за ремиксите напоследък много ме кефи тази песен ;]

Алекс каза...

И аз много благодаря. В началото не ми харесваше изобщо, ама сега често я слушам. Обаче ремиксите не ми допадат нещо... Албумната версия си е най.