За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Madonna - "Hard Candy" (Deluxe) (2008)

Photobucket

Продполагам, че повечето от вас вече са си свалили албума и са го слушали, но въпреки това реших, че е редно да го кача. Според мен този албум е един от най-добрите албуми на Madonna. Всяка една песен в него ми харесва. Изключение прави "Spanish Lesson", който нещо не ме грабва. Двете колаборации с Justin - "4 Minutes" и "Dance 2night" са жестоки. Много ми харесва и вторият сингъл "Give It 2 Me", супер позитивна и свежа песен. Другите ми фаворити са "Devil Wouldn't Recognize You" и "Voices". Вярно е, че са общо взето единствените по-бавни парчета в диска, но за сметка на това са много качествени. "She's Not Me" е много яко поп парче и също е сред любимите ми в албума. От парчетата с r&b звучене адски ми харесва "Beat Goes On" с Kanye West и Pharrell. Качил съм deluxe edition-а на албума, който е достъпен в iTunes по целия свят, защото там са включени 4 бонус трака, които може би не сте слушали или поне част от вас... Става въпрос за парчето "Ring My Bell", за 2 ремикса на "4 Minutes" и за един много як ремикс на "Give It 2 Me". Приятно слушане:

1. Candy Shop
2. 4 Minutes
3. Give It 2 Me
4. Heartbeat
5. Miles Away
6. She's Not Me
7. Incredible
8. Beat Goes On
9. Dance 2night
10. Spanish Lesson
11. Devil Wouldn't Recognize You
12. Voices
13. Ring My Bell
14. 4 Minutes (Peter Saves New York Edit)
15. 4 Minutes (Junkie XL Remix Edit)
16. Give It 2 Me (Paul Oakenfold Remix)

СВАЛЕТЕ АЛБУМА ОТ:
4storing | tranz.it | megaupload

6 коментара:

Анонимен каза...

мерси много
албумчет о е супер и напълно те подкрепям за песничката Spanish Lesson

иначе аз си го изтеглих в деня който излезе и е с 320кбпс :))

Мерси пак

Анонимен каза...

Po si padam po pesnite i ot predi 20 god... !

Анонимен каза...

Албумът е страхотен! Единствената слаба песен е Spanish lesson. На мен най ми харесват Give it 2 me, Devil wouldn't recognize you, Voices, Miles Away и She's not me. За мен това е най-добрият албум на Мадона.

Анонимен каза...

Баба маднонна е не на върха хахаха тъп е много най хубавата е 4 minutes...

Анонимен каза...

(: Albyma i e mnogo dobur i izob6to Madonna ne me razo4arova!
Nai- hybavite pesni v albyma i sa Devil Wouldn't Recognize You & Miles Away :)

Анонимен каза...

Несъмнено най-добрият албум на 2008!
Макар преди няколко месеца феновете да бяха негативно настроени към избора на продуценти, M-Dolla не разочарова почитателите си, а същевременно и успя да привлече нови слушатели дори сред тийнеджърите! Ето това на това му викам аз Мадона! =)
P.S.: "Devil Wouldn`t Recognize You" е култова, а "Give It 2 Me" несъмнено ще е стрехотен хит. В този албум просто няма песен, която да не ми харесва... =)