За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Ida Corr - One (2008)

Photobucket

Ida Corr е изпълнителка от Дания. През 2005 година издава дебютния си албум "Streetdiva". Популярността си извън родната й страна Ida придобива със сингъла си "Let Me Think About It", написан от нея и създаден с помощта на Fedde le Grand. Сингълът достигна до #2 в UK Singles Chart. В САЩ песента достигна до номер 1 в Billboard Hot Dance Airplay. Въпросното парче беше номер 1 в българската официална класация. В Австралия достигна до номер 14, а пък в Бразилия до номер 1. Мисля, че е повече от ясно, че става въпрос за световен dance хит. Този хит е включен в новия албум на Ida Corr "One". Приятно слушане:

01. Ride My Tempo
02. Late Night Bimbo
03. U Make Me Wanna
04. Lonely Girl
05. Make Them Beg
06. Let Me Think About It
07. Do U Believe
08. Country Girl
09. Mad
10. Hurry Up and Wait
11. I'm Your Lady
12. Mr. JB
13. Man for Me
14. Hangover Time
15. U

СВАЛЕТЕ АЛБУМА ОТ:
4storing | tranz.it | rapidshare

2 коментара:

Анонимен каза...

Позната ми е с хита "Let Me Think About It",но като цяло не знам нищо за нея и песните й.Благодаря за информацията и албума.Отивам да го изслушам и да видя дали ще ми хареса.

Анонимен каза...

И аз мисля да си сваля албума,слушал само 2 песни от него:
Ride My Tempo & Let me think about it и адски много ми кефят ;)