За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Новият сингъл на Madonna

Преди няма и час в нета изтече радио рип на новия сингъл на Madonna. Парчето се казва "4 Minutes To Save The World" и е с участието на Justin Timberlake. Въпреки, че качеството не е от най-добрите песента звучи много яко и нямам търпение да я чуя в CD RIP. Надявам се това да стане днес или утре, за да мога да я включа в новата компилация. Както и да е, приятно слушане и очаквайте линк за по-добро качество:

Madonna feat. Justin Timberlake - "4 Minutes To Save The World"
4storing | tranz.it

24 коментара:

Анонимен каза...

samo edno moga da kaza:

4estit nov #1 na madonna!!!

Анонимен каза...

Тая дърта бабушкера, приличаща на изсъхнала скумрия е направила едно нищо. Добре, че е Джъстин.

Анонимен каза...

гласа на Джъстин страшно много ми напомня на този на Майкъл Джаксън :О ИНАЧЕ ПЕСЕНТА Е ДОБРА :]

Анонимен каза...

Ne mi haresva izob6to Madonna kak gra4i. Drugo ne6to e Justin.

Анонимен каза...

Нямам търпение да си купя албума. Уникална!

~Ashlee~ каза...

:O:O:O!!!!! Neveroqtno e!! Pripevaaaa e ubistven!!! ISKAM HQ ve4e!!!

Анонимен каза...

Mnogo dobro par4e!!! No vse pak stava duma za 2ma mnogo golemi... :)

Анонимен каза...

Glasovete im izob6to ne mi haresvat, no opredelno myzikata e ybiistveno qka!
Bravo na trioto i dano videoto da e dobro!!!

Анонимен каза...

1vo pozdrav za Joro 4e se zavarna, tva mnogo ni radva!!! A pesni4kata me kefi na 1vo slu6ane i dano stane hit, kakto i celiq albuma na Mama Donna, 4e ako ne uspee kolko milioni 6te ima da vra6ta.....xax!!!

Анонимен каза...

Melodiqta e pove4e ot strahotna!!! Vokalno ne mi dopada osobeno, no 6te iz4akam HQ. Vse pak pesenta e iznenadva6to dobra :P

Анонимен каза...

Na men mi haresva par4eto na Maj stra6no mnogo:)

Анонимен каза...

Mnogo Mnogo gotina i dobra pesen glasa na Justin e strahoten,cqlata pesen e mnogo hubawa

Анонимен каза...

Super pesen,dano po barzo izleze CD rip.Nai-me kefi kadeto Justin pee-you got 4 minutes to save the world,abe noviq svetoven hit ve4e e na muzikalniq pazar :)

Анонимен каза...

Много ми допадна това, което чух. Само Джъстина ако го нямаше щеше да е повече от перфектно.

Анонимен каза...

Mnogo me kefi pesenta.Super e...:) G`Fan i ti me kefish radvam se che pak si tuk :)

Алекс каза...

Бива бива... но се надявам в албума да има по-якички, като предния път.
GFan, wb, you have been missed ;)

Vlad каза...

imam samo edno ne6to da kaja, timb did it again! par4eto e super qko omg nqmam turpenie, 6te broq dnite gfan :D

Анонимен каза...

мадона дъртата курва. джъстин прави песента

Анонимен каза...

NE mi haresva

Анонимен каза...

Немога да разбера защо някой хора говорят така за Мадонна ?!
Първо малко хора могат да се мерят с нея и нейната кариера ама найсина малко!
Второ ако не ви харесва не се оправдавайте с това че мадона е стага или че неможе да пее.
Вярно е че я водят entertainer!!!

Анонимен каза...

Страхотна песен!

Анонимен каза...

lele taq babka 6to ne zeme da se skrie tolkova me drazni i tq i pesenta

Анонимен каза...

офф знам че тва са коментари и ше има сякви мнения ама айде поне си мерете приказките, харесва ви или не Мадона е много в едно и е Велика, тва е положението, ше я обиждате като направите повече от нея.
А иначе по темата, парчето е better than expected мн ми харесва ритъма е супер, джъстин и мадона си отиват, абе личи си че тимбо е пипнал ;)

Анонимен каза...

Песента е побъркващо яка! Не мога да спра да я слушам вече втори ден! Най се кефя на Justin. Очаквах песента да е супер, но тя е по-яка пт очакването! Тотален хит!