За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Гръцкото предложение за Евровизия

Kalomoira Saranti ще представлява Гърция на тазгодишната Евровизия. Парчето й е доста свежо и се казва Secret Combination. Наскоро излезе и видеото към него, което съдържа доста откраднати моменти от "Green Light" на Beyonce. Долу ви оставям линк към youtube, за да гледате видеото. Въпреки, че песента ме кефи, смятам да гласувам за Дима Билан тази година. Вие имате ли си вече фаворит/и?

Kalomoira Saranti - Secret Combination
4storing | fileducky | youtube

11 коментара:

Анонимен каза...

Та тая простачка дори н е е гъркиня голяма лигла е неможе да пее изобшто мразя я :) песента е несто като развалено парче от осемдесетте.А евровизия несмятам да гледам там като че ли се сабират наи големите отрепки в европа да пеят(повечето пъти де) песните са мноо смотани гелдал сам го 2-3 пати.И още един пат Каломира е загубенячка :)
Привет

Анонимен каза...

Gledah onzi den vsi4ki izpulneniq v youtube i to4no tazi mi napravi vpe4atlenie, 4e ima edin element v melodiqta ot Give it 2 me na Nelly Firtado, Timbo i JT. Sled kato e smesila melodiqta veroqtno s tazi i na nqkoq dryga pesen e poly4ila ne6to dobri naistina. No na jivo q nqma nikakva i zatova ne smqtam da glasyvam za neq i se sumnqvam tq da spe4eli. Sega an nqkakvi spomeni si msilq, 4e pesenta na Izrael beshe hybava. Nqkakvo mom4e pee6e dosta prili4no. Imashe i oshte 2-3 pesni koito mi haresaha, no sega ne se se6tam.

Анонимен каза...

Мойте фаворити за таз годишната церемония са македонците и тяхната песен - "Vo ime na ljubovta" в изпълнение на Tamara Vrcak и Adrian Gadza!!! Песента е върховна просто!!!

.::NiGhT_®uNNe®::.

Анонимен каза...

Що за нагла кражба от Бионсе в клипа?!?!?

Анонимен каза...

koi posmia da okrade Beyonce. kakva tragedia

Анонимен каза...

и на мене не ми харесва гръцкото предложение, повърхностно и стил младините на Бритни :/ иначе тази година песните са ужасно слаби от сякъде, да не говорим че има и някой които се чудя дали е песен или врещене (ще ви излъжа на кой беше, и аз в ютюб ги гледах). Иначе аз си харесвам нащо парче, ако Иоанна се справи на живо според мене е нещо по-различно, наистина не е уникално, но в сравнение с другите е направо божествено :) а и другите доста го харесват ако сте чели коментарите в ютюб :Р иначе мисля че на Норвегия беше което ми хареса, нз трябва наново да ги чуя и ше пиша пак :)

Анонимен каза...

Българската песен е смотана, но като българи е редно да я подкрепим.

Анонимен каза...

Predi da 4uq tazi gracka pesen tvardo bqh re6ila na glasuvam za Disappear na No Angels,no sega si promenih re6enieto i 6te glasuvam za Secret Combination.Naistina ima dosta otkradnato ot Beyonce v klipa,no to4no takav tip pesni trqbva da se pravqt za Evroviziq,a ne nqkakvi sku4ni baladi,ot koito ti se povra6ta(viziram Molitva na Srabskite pobediteli minalata godina).ivi_25

Анонимен каза...

Ama to ne e samo videoto! Kradena e i melodiqta ot Gice it 2 me na Nelly Furtado, Justin i Timbaland!!! Kak moje nqkoi izob6to da glasyva za tova plagiadstvo?!? I daite vednuj se obedinim i pratim na vurha ne6to bulgarsko. Drygite durjavi sa super obedineni- osobeno Tyrciq, Ykraina i Rysiq i zatova vinagi sa na 4elnite mesta. Daite nie v Bulgaria da glasyvame za No Angels zaardi Liusi, a gorbet4iite da glasyvat za Deep Zone Project! Neka zapo4nem da ocenqvame na6eto, za6toto ako purvo nie ne go ocenim dryg nikoi nqma da go napravi!

Анонимен каза...

hubav beat, prijatna melodija, prostovat tekst, uzasen e-sh akzent i oshte po-uzasen klip.

i vse pak e mojata pesen-favorit!!!

Анонимен каза...

Secret combination e доста добро попадение.Тази песен ми е една от любимите тази година.Най-много харесвам песента на Дима Билан и мисля да гласувам за Русия,допада ми и песента на Норвегия доста и естествено българската.
Мисля че е много тъпо да гласуваме на No angels само заради Люси...то затова конкурса пропада,не ми се ще да помагаме.пък и както казах е глупова-тук гласуваме за песни все пак,а тази на Люси и компания далечне е една от най-добрите и не заслужава 12 точки от България,та дори 10 или 8.Мисля че Германия пак няма да има особен успех със или без нашите точки,най-много ТОП 10,но мисля че и това трудно ще стане.