За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Mariah Carey - Touch My Body


Eто го и дъглоочаквания сингъл на Mariah - Touch My Body. Песента е чисто нова, излезе преди няколко минути. Също така стана ясно и заглавието на албума - "E=MC²". Би трябвало да излезе на 15 април 2008 по официални данни от Billboard.

Mariah Carey - "Touch My Body" (High Quality)

4storing | tranz.it

!Press

10 коментара:

Анонимен каза...

Невероятна песен!

Анонимен каза...

Струваше си чаканетооо,страхотна е!

Анонимен каза...

Перфектна е ;) Марая #1

Анонимен каза...

Очарована съм!:)))Наистина Марая доказа, че няма равна! Номер 1!

Анонимен каза...

10x za pesenta
Na men mi e adski sky4na! Mnogo mi prili4a kato ritym na pesnite ot predniq i albym - TEOM!

Koga shte pusnete nova anketa, 4e sa mi interesni, no mi pisna da gledam dva meseca dali ni haresva noviq oblik, a sega i dva meseca ako stoi Record of the year haha ;)

Анонимен каза...

Az puk ne sam o4arovana ot novata pesen na Mariah,edinstveno mi haresva pripeva,kato cqlo pesenta mi e sku4na.O4akvah mnogo pove4e ot neq sled dalgoto 4akane,no uvi...

Анонимен каза...

Oleeeeeee, super gotino par4e. Bravo na Mariah Carey!

Анонимен каза...

Linovete ne rabotqt :)

G`Fan каза...

Е, линковете вече работят.

Анонимен каза...

Страхотно парче.Просто нямам думи.Както Марая каза,този албум наистина ще е десерта,ако примем,че ТЕОМ беше основното:))))