За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Leona Lewis - You Bring Me Down [New Song]


След като стана ясно кой ще е новият сингъл на Leona Lewis, в случая са два - Better In Time и Footprints in The Sands, изтече една нова песен наречена You Bring Me Down. Tя е B-side към сингъла. Предлагам ви да я чуете и да кажете мнението си за нея, както и за другите две песни, който ще бъдат сингли.

Leona Lewis - You Bring Me Down
4storing

!Press

6 коментара:

Анонимен каза...

I trite pesni sa strahotni, no spore dmen vtori singul trqbvashe da e Take a bow!
Kato gledam predniq post sega i si mislq, 4e Leona prosto zabi Mariah v dun zemq haha

Анонимен каза...

Da,naistina,napalno sam saglasna 4e Leona Lewis zabi v dan zemq ligavoto Marai4ence,tq teparva zapo4va da q zabiva.Na men mi haresva samo Better in time i You bring me down.Footprints in the sand e hubava,no moje6e i pove4e:)

Анонимен каза...

Харесва ми:) Абе това момиче ще постигне много според мен,ако продължава по същия начин.Много е талантлива и има невероятен глас :)
Дано постигне голям успех.
Относно предните коментари за Марая.Айде моля ви се!Леона колкото и да се старае не може да забие Марая в дън земя,просто защото няма гласа таланта,кариерата,успехите на Марая.Това ще се докаже,когато Touch my body стане номер 1 сингъл в Билборд :)

Анонимен каза...

Leona nqma glas i talant?! HAHA

Анонимен каза...

рано й е за марая кери, мн ясно че има талант и тн но до нейния опит,цялата й дискография и диапазона й надали ше стигне бързо, не стават толкова лесно тея неща ;) иначе песничката ми харесва доста :Р

Анонимен каза...

bravo na leona mn mni haresa pesenta