За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Justin Timberlake участва в нова комедия

Justin Timberlake участва в най-новата комедия на Mike Myers, която носи заглавието "The Love Guru" и ще се появи по кината през юни тази година. От трейлъра на филма мога да кажа, че това ще е поредната страхотна комедия на Майк. Има няколко неща, които много ме радват около този филм - участието на Mike Myers, Justin Timberlake и прелестната Jessica Alba, и разбира се озвучаването - "Crazy In Love" на Beyonce. Накратко историята на филма е следната: Pitka е американец, отгледан от гурута, който се завръща в САЩ, за да събере хокейна звезда със съпругата му, която го е изоставила заради героя на Justin. И от там се почва големият смях. Във филма участва и познатият на феновете на Austin Powers - Mini-Me (актьорът Verne Troyer). Оставям ви линк, за да си свалите трейлъра на филма или просто да го гледате онлайн.

"The Love Guru" - Trailer
4storing | youtube

11 коментара:

Анонимен каза...

Tozi film go 4akam s netarpenie zaradi Justin, koito be6e perfecten v Alpha Dog. Mnogo se radvam 4e 6te u4atva i Jessica Alba. Filma opreelena 6e si struva i 6te se gleda.

Анонимен каза...

Ve4e me e strah :( Mai tova shte e purviq film s y4astie na adskata krasavica Jessica Alba, koito shte e slab :( no ne zaradi neq, a zaradi Justin :)) Misleh si, 4 ene moje d aizglejda po- zle ot tova, koeto beshe v poslednite my 3-4 klipa, no sled tezi snimki ve4e se ybejdavam, 4e nqma nevuzmojni ne6ta :))

G`Fan каза...

Еми момчето играе роля и са го направили да изглежда смешен..

Анонимен каза...

mi da!sigurno 6e emnoo qko film4eto!a i justin igrae mnogo dobre!i az go o4akvam s neturpenie:)

Анонимен каза...

охооо е тва ше се гледа на кино даже :)))

Анонимен каза...

Майк Майерс => няма да се гледа. Колкото до един от коментарите - Джеситу Алба не е имала един силен филм (с изключение на Sin City, но там ролята й не е от най-главните), така че... но това не е филмов блог, че да коментирам. ;)

Анонимен каза...

Nqmala silni filmi hahaha Ezikyt na liubovta, Probujdane, Okoto, Fantasti4nata 4etvorka 1&2 i t.n. kakvo sa?

I s taq pri4eska naistina Justin beshe sme6en predi, a sega mi e mu4no da go gledam taka!

Анонимен каза...

bahti kolko e sexi dori kato sa go napraili kat idiot

Анонимен каза...

Sled kato gledah Alpha Dog si kazah breiiiiii tozi Justin moje da bade neveroqten aktior,no tam be6e v po-seriozna rolq,dano da se spravi sa6to taka dobre i v komediqta:)ivi_25

Анонимен каза...

filma moje da si stryva do justin mi e kef,naistina izglejda idiotski no ot edna strana mnogo sladak,moga da kaja 4e do jessica alba,sus sigyrnos 6te e izdunka tyi kato ne me kefi osobeno mnogo ... :P:P

Анонимен каза...

Abe,Justin4o nqma spirka v momenta tekat snimkite i na drug film,v koito 6te u4astva The Open Road...Bravo,bravo,hubavo e tova:)