За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Leona Lewis - Bleeding Love [US Version]





Eто я и новата версия на клипа на Leona Lewis - Bleeding Love. Албумът и Spirit излиза в USA на 8 април, като това е първия сингъл от него. Също ново около нея е, че в момента записва две нови песни, които ще влязат в американското издание на албума - Misses Glass и Forgive Me. E, какво мислите за новата версия на клипа? Коя от двете ви харесва повече?

!Press

13 коментара:

~Ashlee~ каза...

Не намирам смисъл от втори клип и то по-тъп от първия. Не ми харесва този клип! А може би просто много ми е втръснало от Leona вече....

Анонимен каза...

Ima smisal da se zabavi albuma za USA,za6toto ako be6e izdaden po-rano ot april mesec prosto nqma6e da ima uspeh,za6toto tq e izvestna v UK sled XFactor,a ne v USA,no ne6to i az ne namiram smisal ot praveneto na 2 razli4ni klipa na edna pesen,no 6tom sa re6ili...

Анонимен каза...

Има смисъл, защото аудиториите в щатите и Европа са коренно различни. Не мога да преценя клипа от едно гледане, но в този изглежда по-добре отколкото в UK-сия.

Анонимен каза...

И според мен е тъпо да се прави второ видео мога да си призная че миналото по ме кефи от новото :(:(

Unknown каза...

az puk se kefq 4e ima nowo wideo prosto zashtoto staroto we4e mi wtrusna. ina4e w interes na istinata towa ne e po-dobro ;)

Анонимен каза...

Ebati shita e tva video!
Staroto e mnoog po- hybavo, za6toto imashe pove4e drama, liubov i action... a i mi lipsva strasnata roklq na D&G!

Анонимен каза...

az sa6to smqtam 47e ima smisal ot nov klip nai-malkota zaradi standartite v us v smisal to te si znaqt kak da precewnqt klipovete no kato cqlo parvia klip mi haresva pove4e

Анонимен каза...

v USA vsi4kite im seriali, filmi, realiti shoyta i t.n. sa s desetki aktiori, revnosti, razdqli, ke4ove, taka 4e spored 6te6e da im haresa mnogo pove4e purviqt klip, a ne po- postniq(vtoriq). Ai ne e vajen klipa, a pesenta. S praveneto ako 6te i an 20 klipa tq ne moje da promeni na4ina po koito tq 6te se haresa!

Анонимен каза...

az puk ne namiram smisul vse da si navira nosa v kamerata. i to v takiva pozi 4e da izglejda oshte po golqm i kriv. v smisul momicheto e hubavo, shto gode, ama toq nos provalq celiq peizaj. ujaaaaaaas. v minaliq klip si go vreshe pak mn v kamerata, no sega e v oshte po - blizuk plan! O.O...... prekalqva :D

Анонимен каза...

що ми е този клип като няма голи мацки :PppP иначе наистина този клип е пълна боза,първият беше по-готин

Анонимен каза...

Какво й има на носа? Много си е хубаво момичето даже. А първият клип, ако не сте обърнали внимание, по половината БГ телевизии е разтегнат нагоре и това прави лицето й да изглежда много продълговато и ... кучешко.

Анонимен каза...

I na men pove4e mi haresva parviq klip.Otnosno tezi sporove za nosa...syper bezmisleni sa.Vsi4ki mylatki imat po-shiroki nosove.No nesavarshenstvata ni pravqt krasivi

Villy каза...

Незнам, и на мен сякаш първия ми харесва повече. И аз не намирам смисъл от различни клипове, па било и то за държави с различни стандарти. Все пак оригиналът си е оригинал! Иначе песента е хубава, но малко взе да ми втръсва. А и другата единствена хубава песен в албума й е "Take A Bow", нещо, което наистина си заслужава да се чуе :)