За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Kelly Rowland - Daylight [Music Video]

Преди няколко часа във Франция беше премиерата на новия клип на Kelly Rowland - "Daylight" с участието на Travis от Gym Class Heroes. Песента ще бъде включена в саунтрака на новия филм за Астерикс "Asterix aux Jeux Olympiques" и в клипа има части от филма. Можете да гледате клипа или да го изтеглите от линковете по-долу. Също така ви оставям линкове за интервюто, което Kelly е дала във връзка с премиерата. Приятно гледане!

Kelly Rowland feat. Travis - "Daylight"
Download:
data.bg // tranzit //dailynotion

Kelly Rowland - Interview at Vivement Dimance
Download:
data.bg // tranzit

!Press

5 коментара:

Анонимен каза...

Jestoki ste!
Ka4ete i Outta my head na Ashlee Simpson pleasee

Анонимен каза...

a bravo an moita macka varha e ei klipa e mn qk kakto i pesenta ama lubimiate mi kipove ot novite i sa na like this i work put it in daje taq pesen mi e lubima ... makar 4e i klipa na getto e qk :D abe bravo i mersi za klipa

Анонимен каза...

Az, ako moje, da si poiskam DVDto na Justin Timberlake live from Madison Square gardens. G'fan go be6e obe6tal, ama zatvori saita predi da go pusne. PLS.

Анонимен каза...

Az molq za videoto ot live albuma na Celine Dion,koito gfan obe6ta,ama nali zatvori saita...

Анонимен каза...

Samata Kelly mi haresa vav videoto,sladurana e,no klipa ne6to ne mi haresa:(kato sa tragnali horata da si iskat razni ne6ta moje li az da spomena za klipa na Shayne Ward-Breathless...Dali e vazmojno da go ka4ite za downloadvane?