За сайта

Добре дошли в най-посещавания български музикален блог. Тук може ще научите най-актуалното от родния и световен музикален бизнес и ще чуете песни на български артисти за първи път. Приятно разглеждане!
-Георги Паскалев (G'Fan)

GFan Music Boards's Fan Box

GFan Music Boards on Facebook

Чат

Анкета

Брояч

Britney Spears - Piece Of Me

Снощи беше премиерата на новия клип на Britney Spears, който е към парчето "Piece Of Me". Видеото беше заснето за два сничани дни в края на ноември в Hollywood от режисьора Wayne Isham, който е отговорен и за видеото й към "I'm Not A Girl, Not Yet A Woman". Според dlisted.com новия клип на Britney струва половин милион долара и се нарежда до "Toxic", който също струва толкова, като най-скъпия й клип. За мен определено не е най-хубавият й клип, но ми харесва и ме радва, че сякаш се е взела в ръце. Радвам се, че има няколко визии, че на накрая на клипа се опитва да танцува и че не го е претупала. Клипът е разпространен в интернет в две версии - официална и интернационална, която не е съвсем довършена както ще видите. Тук за сваляне ви предлагам интернационалната в наистина много добро качество. Форматът на клипчето е .mov и ще ви трябва QuickTime Player. Същата тази версия на клипа в момента се зарежда в рубриката G`Fan TV тук в сайта и ще може да я гледате следобяд тук, без да се налага да ходите в youtube или да си я сваляте. Разбира се, оставям ви линк за online гледане на официалната версия. Очаквам вашите коментари:

Britney Spears - Piece Of Me (International Version)
свалете | youtube

Britney Spears - Piece Of Me (Official US Version)
гледайте в youtube

5 коментара:

Анонимен каза...

Много ми хареса клипа! Песента я обожавам и клипа е доста добър! Браво на Бритнито :D

Анонимен каза...

Mi na men ne mi haresva mnogo klipa,Britney izglejda dobre,mnogo e sveja,no otnosto klipa moje6e da se polu4i o6te po-dobre.Tancite ne mi dopadnaha,Britney moje6e o6te malko da se porazdviji,prave6e ednotipni pozi.Kato cqlo ideite sa bili dobri,no spored men moje6e da se dorazviqt o6te malko,no kolkoto-tolkova:)

Анонимен каза...

Надявам се като излези пьлният клип с перфектно качество да дадете едно линкче THANKS!

Анонимен каза...

Na men i pesenta i klipa mnogo mi haresvat. Klipa e interesen i nai-vajnoto ne e ednotipen.Britney izglejda mnogo dobre v klipa, a tanca moga da kaja 4e e 4ydesen dvijeniqta mi dopadat.Ot klipa moje da se razbere samo edno i tova e 4e Britney se e vzela v ruce!

Анонимен каза...

klipa ne e lo6 oba4e Britney ne tancyva hybavo tyka